yN LoveLy BudDieS

yN crEATioNs
smile always

SiaPaKah Ini..?
PastiNya anda sumer telah mengenalinya kan..kan..kan...:)


syed norhisyam

Beliau bermula melangkah untuk menjana minda masyarakat dalam rangkaian syarikat penyiaran berbayar ASTRO dalam channel Astro OASIS saluran 106..


senyum Itu seDekah..

 yN sebenarnya bukan lah nak intoduce panjang2 pasal Ustaz Syed NOrhiSyam nie..cuma yN nak ajak sumer JOM jenguk Blog Ustaz Syed NorHiSyam..


Mesra Alam gitu kan ustaz..

 Ustaz Syed NorhiSyaM nie sudah mempunyai 2 orang caHaya Mata...boy and girl...and dengar nyer bakal menimang sorang lagi baby, insyaAllah dalaM 8 bulan dr sekarang..Alhamdulillah..


Bapa Mithali disaMping istery solehah (kak Onah)

yN and familY tersangat memiNati cara penyampaian beliau..ringkas dan mudah difahami..setanding dengan para ustaz lain yang kini semakin diterima masyarakat di malaysia...Malah family mertua yN pun juga meminati beliau..Alhamdulillah, syukur yN diberi peluang untuk menjadi sepupu beliau sejak lahir sampai sekarang dan buat selamanya..Beliau seorang budak yang baik masa kecik...yN berbangga dengan usaha beliau daLam menyampaiKan dakwah..Moga beliau dan family (kak Onah dan anak2) diberkati Allah selalu..amin..

**p/s : abg hisyam, kak onah..nanti jemput majlis nikah, kenduri and majlis bertandang ida ae..nanti ida bagi kad jemputan..:)
Labels: | edit post
2 Responses
  1. hazwan hairy Says:

    kenall!! pnh tgk sekali..hehe


  2. yN crEATioNs Says:

    Hairy : okey la tu dr tak pernak kenal and tak pernah tengok...:)


yN GbOOk