yN LoveLy BudDieS

yN crEATioNs
smile always

HoUse...KoraNG lebih selesa rumah yang macamana,..? TarraCe HOuse, Flat, ApartMent, BuNgaLow, or kampuNg HoUse....hmmm..yang pastinyew, mestilah kiter lebih selesa dengan our own HoUse kan,..even makcik2 and pakcik2 kat kampung, rata2 lebih selesa tinggal di rumah mereka sendiri walaupun tak der keperluan asa yang mencukupi, kan kan kan...:)


maCam HeLLo KiTtY cafE jew..
HoUse...bila cakap pasal HoUse jew,...mesti kiter fikirkan budget..ye la..memandangkan hartanah sekarang yang senantiasa meningkat harganya, maka ramai di antara kita mengambil inisiatif yang disediakan oleh government untuk memiliki their own HoUse..kan kan kan...

nie like Office jew kan..

HoUse..dalam duk sibuk2 ngan persiapan kejew opis and wedding, baru teringat pasal HoUse nie..dulu pernah gak la terfikir, last choice if tak sempa cari umah, i'm stay kat my MothEr iN Low HoUse jew la..memang tak dew masalah nak stay kat sana..My mother iN low (umi) and family terrsangat sangat baik..bukan per, tak nak beban kan abanjew la..


nice architecture design..
HoUse..actually yN tak kesah nak duk umah aper pun, kampung HoUse ker, mOderN HoUse kew..sewa ker beli ker...sumer nyew ikut kemampuan la..cian abanje..yN cayang diew..tak mau bebani diew..


awesome...!!..simple tapi...harga..:)

HoUse...Ya Allah, Kau permudahkan lah segalanya buat kami...amin...apa yang penting yN terima seadanya qada' dan qadar yang telah ditentukan..apa yang penting before this, yN dah usahakan dah untuk capai aper yang yN impikan, but still ingat Allah yang menentukan everything kat dunia ni utk yN..apa yang dikurniakn itu lah yang terbaikkk untuk yN...Alhadulillah..syukur..




3 Responses
  1. hazwan hairy Says:

    fuhhhh!!! mmg idam rumah gini bsr n cntik...tp xde rezeki lg...smpai bila?ermm xtahu..hehe


  2. yN crEATioNs Says:

    tu la hairy : memang osem kan..if akk dpt satu, memang akk tak kuar rmh dah..akk jaga umah tu dgn prfect skali...


  3. ♥ Chacha Says:

    wahhhh syookkkk.. semua rumah cantekkk..

    tapi nak dapat tu... berpuluh2 kali la pk.. hehehehe

    tak pe mana tahu impian jadi kenyataan kan?

    biar mimpi sampai ke bintang..


yN GbOOk